Звіт
про
роботу
шкільного клубу підприємництва
«V.I.P»
№
з\п
|
Дата
проведення
|
Назва
заходу
|
Підсумки
зробленого
|
1.
|
3.09.2013
|
Засідання
№1.
Створення
ШКП
«V.I.P»
|
Познайомилися.
Сформулювали правила роботи. Погодили між усіма учасниками.
|
2.
|
19.09.2013
|
Засідання №2.
Реклама: мета, функції, форми втілення та основні
вимоги.
|
На занятті учні побачили як економіка може бути
пов’язана з психологією. А особливо реклама – як елемент маркетингового
дослідження.
Вирішили
створити логотип команди.
|
3.
|
03.10.2013
|
Засідання
№3.
Наша
візитка.
|
Розглянули
та обговорили зразки атрибутики ШКП (назва, логотип, девіз).
Найкращий варіант затвердили одноголосно.
|
4.
|
10.10.2013
|
Засідання
№4.
Я+Я=Команда
|
Розвивали в
учасників навички рівноправного спілкування(кожен має право на участь у
спілкуванні у групі), намагалися дати розуміння учням, що співпраця - шлях до успіху.
|
5.
|
17.10.2013
|
Засідання №5.
Продуктивність та фактори що на неї впливають.
|
Провели ділову гру, де на прикладі дослідили фактори які впливають на
продуктивність.
|
6.
|
29.10.2013
|
Економічний брей-ринг
|
Провели брей-ринг, метою якого було розвивати творче мислення, творчий
потенціал, ерудицію.
|
7.
|
07.11.2013
|
Засідання
№6.
«Де живуть
ідеї».
|
Розвивали в учасників
ініціативність.
|
8.
|
21.11.2013
|
Спілкуємося
ефективно.
Заняття: "Що таке підприємство, підприємець і підприємливість" |
Розвивали навички ефективної взаємодії з
позиції партнерства.
Мета: розкрити зміст економічних понять “підприємець”, “підприємство”
|
9.
|
05.12.2013
|
Безробіття
і зайнятість трудових ресурсів.
|
Вивчили види безробіття.Провели ділову гру. Спробували дослідити причини виникнення та
наслідки безробіття.
|
10.
|
12.12.2013
|
Підприємливість
– це добре.
Вплив
гендерної ідентичності на розвиток підприємництва.
|
Познайомили учасників клубу з теорією гендеру та її впливом на
підприємницьку діяльність.
|
11.
|
19.12.2013
|
Віра в себе з точки зору психології.
|
Формували
в учасникв клубу позитивне мислення та віру в себе.
|
Савула К.М.
Бокоч К.М.
Немає коментарів:
Дописати коментар